czwartek, 27 lutego 2014

BONUS

Cześć Kochane! Obiecane fragmenty poniżej ;)
W związku z tym, że parę numerków się powtarzało, to zamiast tego wybrałam inne, żeby było więcej ;) Tak wyszło, że macie wszystkie, które przygotowałam. ;D
Dialogi są bez opisów i celowo pozbawione imion ;)
______________________________
16.
- Co ty tutaj robisz?
- Zawieram nowe znajomości.
- Przecież się znamy.
- Więc zawiązuję nowe przyjaźnie.

17.
- A ty gdzie jesteś?
- W jego mieszkaniu, ale spokojnie, zaraz się stąd zabieram. Nie chcę być w domu, kiedy on wróci.
- Nie ruszaj się stamtąd!

18.
- Nie ciesz się tak. To, co powiedziałam, wcale nie oznacza, że ci wybaczyłam.
- Ale mnie kochasz. I to mi wystarczy.

19.
- Wiesz, ile na świecie jest dziewczyn, które chciałyby z tobą być? We właściwym czasie na pewno znajdziesz tę jedyną. Po prostu nie szukaj miłości na siłę.
- Nie chcę szukać miłości... Bo już ją znalazłem.

20.
„...przepraszam...
To, co się stało nie powinno mieć miejsca. Wróciłam do Innsbrucka. Proszę, nie kontaktuj się ze mną,
Mili”

21.
- Taaak, pewnie! Mam iść z obcym facetem na waszą imprezę i udawać parę? ZAPOMNIJ!

22.
- Myślisz, że dobrym pomysłem było zostawienie ich samych?
- Są dorośli.
- Przecież oni się pozabijają!

23.
- Mała, co się stało?
- Nic.
- Spójrz mi w oczy i powiedz to jeszcze raz.

24.
- Nie chcę się już z tobą kłócić. Dość ci nadokuczałem i nigdy więcej nie chcę cię świadomie zranić.
- To dziwne, prawie mnie przekonałeś.
- A ty dalej swoje. Pocałowałbym cię, ale nie chcę nic robić wbrew twojej woli.
- Pocałuj mnie.

25.
- Spałaś z nim?
- To nie tak...
- Odpowiedz: tak albo nie.
- Tak.

26.
- Wiesz, że nie powinniśmy?
- Wiem, ale w tej chwili mnie to nie obchodzi.

27.
- Czego chcesz?
- Przeprosić.  Za to, co powiedziałem wczoraj. No wiesz, o naszej nocy. Nie powinienem.

28.
- Czy ty mnie unikasz?
- Nie ciebie, swoich uczuć.
_______________________
I jak Wasza ciekawość? ; D
Rozdział dodam jutro ;)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam rozdział 25 już!;D
    Po pierwsze kojarzy mi się z moim jutrzejszym , a po drugie:D zwiastuje niezłe akcje z 24!♥
    Moja ciekawość?
    Sięga zenitu!

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo podoba mi się fragment rozdziału 25 i 28,ale tak daleko jeszcze :C mnie ewidentnie zaciekawiłaś tak,że będę czekać dwa razy bardziej na nowości! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! domyślam się kto wypowiedział ie które fragmenty. Czekam na jutro :) POzdrawiam i życzę weny :) amorprohibit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! W niektórych momentach można się domyślić kto wypowiedział te fragmenty :) Teraz to tylko zaostrzyłaś moją ciekawość :) Czuję, że będzie ostro! Już się nie mogę doczekać jutra <3
    Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów, bo kreujesz naprawdę interesującą historię. :) Czekam z niecierpliwością na rozdziały. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dowaliłaś konkretnie. Przecież to jest takie...wow. Ja już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz kurde! Czytałam to z zapartym tchem i zżera mnie ciekawość o kogo chodzi w niektórych dialogach, bo co do niektórych mam już swoje podejrzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to naprawdę mnie zaciekawiło! Rozdziału 21. i kolejnych wzwyż to się nie mogę doczekać, więc mam do Ciebie propozycję, abyś częściej dodawała posty! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze większa ciekawość, w tym momencie wzrosła do 100%. A tak w ogóle to zmykam czytam kolejny rozdział! Krótko wiem :)

    OdpowiedzUsuń